Většina firem, se kterými se při jednáních setkávám řeší palčivý problém a říkají: "Práci máme, ale nejsou lidi". Pokud patříte k tomuto druhu firem, mám pro vás tip - kariérní web.
Ať už hledáte zaměstnance kdekoli (jobs portály, inzerce v novinách, billboardy, známí, doporučení, studené kontakty, sociální sítě...), je dobré tyto lidi vodit na jedno místo, kde je potřeba s nimi vhodně pracovat.
Takovým místem je ideálně kariérní web (případně část firemního webu), který je zaměřen jen na volné pozice ve firmě. Na kariérním webu je třeba uvést
Když na takový web přivedete lidi, můžete s nimi pracovat dále.
Jednou z možností je tzv. remarketing/retargeting. V principu jde o to, že lidem, kteří navštíví váš kariérní web, se bude sem tam zobrazovat při prohlížení jiných stránek sdělení (inzerát), které souvisí s vaší pozicí. Toto lze nastavit např. na dobu 14 dnů. Bude to tak návštěvníkovi připomínat, že tu jste a že tu máte práci, která jej pravděpodobně zajímá (proč by jinak na kariérní web chodil). Je tak šance, že jeho rozhodnutí ovlivníte právě ve váš prospěch.
Primárním cílem je samozřejmě zisk kvalitních pracovníků. Ale pokud mám na mysli pouze web + remarketing, je cílem celé této akce získání životopisu uchazeče. Takový cíl je dobře měřitelný. Po získání životopisu se pak člověk z vaší firmy s uchazečem spojí a dále to jede dle nastavených firemních postupů.
Toto řešení jsme ověřili už u několika našich zákazníků a ačkoli to je statisticky málo vypovídající vzorek, tak upřímně, zatím nám to funguje všude. Což je v době, kdy většina firem marně hledá kvalitní lidi celkem významná pomoc.
Chcete některé naše kariérní weby vidět? Napište mi na e-mail petr.nemecek@antee.cz
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář