Web www.jgroup.cz podpořil podnikání ve stavebnictví
Chcete prodávat domy přes internet? Stačí dobře udělaný zákaznicky orientovaný web a cílený online marketing. Přesvědčte se na příběhu plzeňské stavební firmy J. Group.
J. Group nabízí montované dřevostavby na klíč a své podnikání založila na používání unikátního stavebního systému. Přestože je firma na trhu teprve od roku 2011, našla už své klienty nejen v Plzeňském a Středočeském kraji, ale také na Slovensku. Navíc spolupracuje s řadou obchodních partnerů, a tím může dále expandovat.
S J. Group spolupracujeme od počátku jejího podnikání. Cílem bylo vytvořit takový web, který by stavařům přivedl dostatek zakázek. Stavebnictví je vysoce konkurenční obor, který se navíc neustále mění, a proto se musí průběžně vyvíjet i to, jak J. Group oslovuje své potenciální klienty. K tomu potřebuje dobrý online marketing.
V letech 2014 a 2015 se návštěvnost zvýšila šestinásobně. V lednu a únoru 2016 na web J. Group chodilo v průměru 168 lidí denně a poptávku za tyto dva měsíce odeslalo 41 zájemců o nový dům.
Náklady na výrobu webu činily 33 000 Kč (2011) a 16 000 Kč redesign (2015). Online marketing od roku 2015 spotřeboval 52 000 Kč. Tyto částky se vrátily s prvním domem prodaným přes internet.
Zaujala vás tato případová studie? Máte zájem něco podobného zrealizovat i se svým podnikáním?
Domluvte si se mnou schůzku.
Dobrý den,
a co srovnávače? Srovnator.cz jsem našel a vyhodilo mi to hned několik variant možnosti pojistky.To se mi líbilo.